Zabudowa wywrotki POWER-TUBE TA 22065/2 XPT+ Brantner
Elastyczny pojazd dla wymagających klientów.
TA 22065/2 CROSS POWER TUBE jest przeznaczona do ciężkich zastosowań. Roboty ziemne i transport żwiru stają się z nim dziecinnie proste. Jednak dzięki odpowiednim akcesoriom możesz używać XPT również do pracy z kiszonką. Elastyczność sprawia, że ​​wywrotka Brantner jest nie do pobicia.
Szczególnie stabilny podczas przechylania
Wreszcie, montaż sprężyn pod osiami i odporna na skręcanie rama podwozia z profili prasowanych gwarantują ogromną stabilność podczas wywrotu.
Łożyska kulkowe wychylne daleko na zewnątrz
Dzięki inteligentnej konstrukcji standardowe łożyska kulkowe wychylne są mocowane na zewnątrz ramy wózka. Zapewnia to zwykłą stabilność BRANTNER podczas przechylania do tyłu.
Konstrukcja korytowa z solidnymi profilami skrzynkowymi
Masywne podparcie na górnej krawędzi misy zapewnia dodatkową wytrzymałość do wszystkich zastosowań. Niezwykle stabilny końcowy profil rynny przyczynia się również do stabilności całej konstrukcji, zapewniając w ten sposób długowieczność i sztywność skrętną we wszystkich sytuacjach.
Brak spawów w rynnie dzięki stopieniu się szwu folii
Brantner polega również na wypróbowanym i przetestowanym procesie łączenia folii w korpusach wywrotek. Daje to beczkowatej skośnej rynnie absolutnie gładkie wewnętrzne ściany.
Gwarantuje to optymalne zsunięcie się ładunku podczas procesu przechylania.
Hydrauliczne otwieranie ściany tylnej z hakiem blokującym
Standardową, nieprzepuszczalną dla ziarna tylną ścianę można otworzyć szeroko i zablokować za pomocą siłowników hydraulicznych umieszczonych u góry.
Dodatkowy automatyczny mechaniczny hak dociskowy gwarantuje szczelność ziarna przez cały okres użytkowania pojazdu.
Specyfikacja techniczna
Modele TA 22053/2 XPT + TA 22065/2 XPT + TA 20053 PÓŁRURY
Średnica stopnia 1 (mm) 120 120 126
Średnica stopnia 2 (mm) 105 105 107
Średnica stopnia 3 (mm) 90 90 88
Średnica stopnia 4 (mm) 75 75 69
Liczba twardych chromowanych cylindrów podnoszących 2 2 1
Skok cylindra (mm) 1800 2000 4700
Wysokość mocowania (mm) 400_1000_adjustable 400 - 1000 400 - 800
Wysokość koryta wewnątrz (mm) 1000 1000 1200
Kwadrat osi (mm) 150 150 150
Masa własna (kg) 4960 6100 6000
Wymagana ilość oleju (l) 28 37 37
Całkowita szerokość (mm) 2550 2550/3000 2550
Całkowita masa pojazdu (kg) 22000 22000 22000
Długość całkowita (mm) 7000 8140 7400
Kąt pochylenia do tyłu (°) > 50 > 50 > 50
Zdejmowana osłona lampy I I I
Pojemność ładunkowa z AW 600 (m³) 19,0 23,4  
Pojemność ładunkowa (m³) 11,9 14,6 13,0
Rozmiar miski wewnętrznej (mm) 5300 x 2230/2280 x 1000 6500 x 2180/2280 5300 x 2250/2300
Koryto o grubości blachy (mm) 6 6 6
Wysokość platformy (mm) 1300 1340 1300
Tor (mm) 2000 2225/2250 1900
Obciążenie pionowe (kg) 4000 4000 4000
Pojemność ładunkowa z AW 800 (m³)   26,3
Standardowe wyposażenie
Modele TA 22053/2 XPT + TA 22065/2 XPT + TA 20053 PÓŁRURY
Opony standardowe Ciężarówka 385/65 R 22,5 bieżnikowana Ciężarówka 385/65 R 22,5 bieżnikowana 650/55 R 26,5 Agriterra 02 Mitas 169 D
Wsparcie Hydrauliczna stopa podporowa dwustronnego działania z blokadą Hydrauliczna stopa podporowa dwustronnego działania z blokadą Hydrauliczna stopa podporowa dwustronnego działania z blokadą
Elektryczność Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Oświetlenie LED z rezystancją kierunkowskazów, obrysowe i boczne światła obrysowe, światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i przewód 7-pin, gniazdo z tyłu
Podwozie G-Pressprofilrahmen Zamknięta rama z podwójnego profilu dociskowego C, bardzo odporna na skręcanie, maksymalna nośność przy niewielkiej masie własnej Zamknięta rama z podwójnego profilu dociskowego C, bardzo odporna na skręcanie, maksymalna nośność przy niewielkiej masie własnej
Zawieszenie 32 na sprężynę, wzmocniony wahacz balansowy, wzmocnione sprężyny paraboliczne, zawieszenie paraboliczne zamontowane pod osiami, mała wysokość platformy, optymalna stabilność 32 na sprężynę, wzmocniony wahacz balansowy, wzmocnione sprężyny paraboliczne, zawieszenie paraboliczne zamontowane pod osiami, mała wysokość platformy, optymalna stabilność Wahadło sztywne, nieresorowane, osie BPW 150 mm, hamulec 410 x 180 mm, rozstaw 1900 mm, pasek smarujący wahadła (dla 4 punktów smarowania)
Łożysko uchylne Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu Bezluzowe, smarowane łożysko uchylne rurowe umieszczone daleko na zewnątrz, siłownik przedni, składane zabezpieczenie przeciwnajazdowe z tyłu z pozycją parkowania, dodatkowy przewód hydrauliczny mechanizmu przechylania dla szybszego opuszczania
Koryto Stożkowa rynna, bez szwu spawalniczego w dnie rynny (zgrzewanie szwów foliowych), solidny profil skrzynkowy jako krawędź końcowa koryta, szerokie kłonice zapewniające dużą stabilność boczną w tylnej części koryta, ściany boczne z beczkowatymi krawędziami dla optymalnej stabilności, absolutnie gładkie ściany wewnętrzne Stożkowa rynna, bez szwu spawalniczego w dnie rynny (zgrzewanie szwów foliowych), solidny profil skrzynkowy jako krawędź końcowa koryta, szerokie kłonice zapewniające dużą stabilność boczną w tylnej części koryta, ściany boczne z beczkowatymi krawędziami dla optymalnej stabilności, absolutnie gładkie ściany wewnętrzne Stożkowa rynna wykonana ze specjalnej stali HARDOX / QUARD 450 o grubości 6 mm (ściany i podłoga), masywny profil skrzynkowy jako krawędź końcowa koryta, szerokie kłonice zapewniające dużą stabilność boczną w tylnej części koryta, ściany boczne z półokrągłymi krawędziami optymalna stabilność, absolutnie gładkie ściany wewnętrzne, osłony przeciwbryzgowe nad kołami
Przez tylną ścianę Otwieranie hydrauliczne za pomocą siłowników dwustronnego działania, regulowane pręty, blokowane mechanicznie, gwarantowana szczelność ziarna, bez suwaka Otwieranie hydrauliczne za pomocą siłowników dwustronnego działania, regulowane pręty, blokowane mechanicznie, gwarantowana szczelność ziarna, bez suwaka Otwieranie hydrauliczne za pomocą siłowników dwustronnego działania, regulowane pręty, blokowane mechanicznie, gwarantowana szczelność ziarna, bez suwaka
Obraz Powłoka zapewniająca wysokiej jakości ochronę przed korozją (jakość samochodów ciężarowych), 2-składnikowa farba akrylowa w sprayu zapewniająca ochronę przed promieniowaniem UV i optymalną optyką, rama podwozia w automatycznym systemie przelotowym, piaskowana granulatem, wnęki pokryte lub uszczelnione wysokiej jakości wnęką ochrona, konstrukcja HB zielona, ​​podkonstrukcja czarna Powłoka zapewniająca wysokiej jakości ochronę przed korozją (jakość samochodów ciężarowych), 2-składnikowa farba akrylowa w sprayu zapewniająca ochronę przed promieniowaniem UV i optymalną optyką, rama podwozia w automatycznym systemie przelotowym, piaskowana granulatem, wnęki pokryte lub uszczelnione wysokiej jakości wnęką ochrona, konstrukcja HB zielona, ​​podkonstrukcja czarna Powłoka zapewniająca wysokiej jakości ochronę przed korozją (jakość samochodów ciężarowych), 2-składnikowa farba akrylowa w sprayu zapewniająca ochronę przed promieniowaniem UV i optymalną optyką, rama podwozia w automatycznym systemie przelotowym, piaskowana granulatem, wnęki pokryte lub uszczelnione wysokiej jakości wnęką ochrona, konstrukcja HB zielona, ​​podkonstrukcja czarna
Narysuj rurkę Rura pociągowa wykonana z profilu podwójnego C, regulowana za pomocą śrub, ucho zaczepowe kołnierzowe do zaczepu kulowego K 80 dla 4 do podtrzymywania obciążenia Rura pociągowa wykonana z profilu podwójnego C, regulowana za pomocą śrub, ucho zaczepowe kołnierzowe do zaczepu kulowego K 80 dla 4 do podtrzymywania obciążenia Sprężynowa rura pociągowa wykonana z podwójnego profilu C-Press, regulowana za pomocą śrub, cięgno kołnierzowe do zaczepu kulowego K 80 dla 4 do podtrzymywania obciążenia
Wymiary ze standardowymi oponami
Długość całkowita (mm) żołnierz amerykański 7940
Długość koryta wewnątrz (mm) PL 6200
Długość ramy (mm) R 7600
Wysokość platformy (mm) PH 1340
Wysokość ościeżnicy górna krawędź ościeżnicy (mm) RO 1100
Wysokość ramy dolna krawędź ramy (mm) RU 780
Prześwit tylnego zabezpieczenia przed wjechaniem pod pojazd (mm) TO 400
Wysokość mocowania (mm) AH 400 - 1000
Całkowita wysokość przy standardowej wysokości misy (mm) HA 2340
Wysokość całkowita AW 500 mm (mm) HA500 2840
Wysokość całkowita AW 600 mm (mm) HA600 2940
Całkowita wysokość odchylona do tyłu ze standardową wysokością misy (mm) HK 6810
Wysokość całkowita odchylona do tyłu (AW 500 mm) (mm) HK500 7200
Całkowita wysokość pochylona do tyłu (AW 600 mm) (mm) HK600 7330
Dolna krawędź hydraulicznej ściany tylnej (mm) HR 2590
Kąt pochylenia do tyłu (°) KW 50°

 Zastrzegamy sobie możliwość błędów redakcyjnych i drukarskich. Wymiary i wagi nie są wiążące.

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela
Zabudowa wywrotki POWER-TUBE Plus Brantner